Lángoló Nicki Minajok

Lángoló friss hírek Nicki Minajról és a többi fontos művészről

Leander: a Feladtam egy levelet dal után jön az egész album

2020. október 08. 16:42 - langolonickiminaj

Nemrég jelent meg Leander legújabb száma, a "Feladtam egy levelet", mely részben a levél feladásáról, de leginkább a fájdalomról, a szerelemről és a halálról szól.

"Vigye el magukat az ördög, és éljenek mély fájdalommal a szívükben, amiért ilyen alattomosak" - hőbörögte Leander miközben a postán ácsorogva két nyugdíjas elétolakodott amíg ő interjút adott volna nekünk.

Az új album már készül, a számok listája itt érhető el:

1. Feladtam egy levelet
2. Befizettem a csekkeket
3. Kormányablaknál jártam
4. Elmentem a bankba
5. Bevásárolni voltam
6. Elkészítettem az adóbevallásomat
7. Lenyírtam a füvet
8. Ellapátoltam a havat a ház elől
9. Elvittem a kutyát ivartalanításra
10. Elmosogattam
11. hidden track: Levittem a szemetet

A nagyszerű hír hallatára Ákos kiadott egy régi exkluzív koncertfelvételt VHS-en és DVD-n melynek következtében az Ossian írt egy új albumot.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://langolonickiminaj.blog.hu/api/trackback/id/tr816232426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása