Lángoló Nicki Minajok

Lángoló friss hírek Nicki Minajról és a többi fontos művészről

Németh Szilárd miatt lesz System Of A Down koncert Budapesten

2019. október 01. 15:21 - langolonickiminaj

A napokban értesültünk róla, hogy jövőre hazánkban is System of a down koncert lesz. Anomáliára gyanakodtunk, ezért utána jártunk. Kiderült, hogy Németh Szilárd kínosan ügyelt, hogy ne jöhessenek be migránsok a kerítésen, de a választások és a krumpliosztás elterelte a figyelmét, így esett, hogy a külföldi banda beavászkodott a kerítés mellett és leszervezett 2020-ra egy budapesti koncertet.

"Hábáláháblálflááfláá.... Amíg én itt vagyok addig itt nem jön be a migráns, vonatkozik ez az úgymond zenészekre is. Egyébként sem hiszem, hogy zenészek, bele hallgattam és nem hasonlított sem Fásyra, se Mága Zoltánra így egyértelműen nem zene" - nyilatkozta Németh Szilárd, miközben töltött lángossal töltött abáltszalonnát fogyasztott uzsonnára.

Meg akartuk tudni, hogy miként szeretné megakadályozni a koncertet, de kérdésünk után az arra járó Nicki Minajt bőrkével töltött töpörtyűs löncshúsnak nézte és utána szaladt.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://langolonickiminaj.blog.hu/api/trackback/id/tr5815185808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása