Lángoló Nicki Minajok

Lángoló friss hírek Nicki Minajról és a többi fontos művészről

Lil Wayne és a Blink-182 útjai elváltak

2019. július 18. 10:49 - langolonickiminaj

Bár javában tart Lil Wayne és a Blink-182 közös turnéja, valószínűleg Lil Wayne kiszáll a turnéból, tudta meg lapunk.

"Minden jól indult, de valamiért nem tudtam megmozgatni a közönséget, pedig mindent megtettem. Nyomtam a vakert, egy Guitar Hero-s gitárral még szólót is nyomtam, de semmi. Ezek csak álltak, néha bekiabálták, hogy TANGCSABDAAA, meg OSSZIÁÁÁÁN, de amúgy le sem szartak. Én nem tudom mi van ezekkel a mai rockerekkel. Valószínűleg belépek a Deep Purple-be, vagy ha az nem jönne be, akkor a Metallicába, hátha ott közelebb érzem magam a közönségemhez." - nyilatkozta a rapper.

"Micsoda??? Ki akarna valami seggrázós néger repper produkciójára elmenni???" - válaszolta, mikor kérdeztük, hogy miért nem próbál meg mondjuk Nicki Minaj előzenekara lenni.

Lil Wayne egyébként hamarosan gitároktató iskolát fog indítani, bár kizárólag húr nélküli hangszeren lehet majd tanulni illetve az egy éves alapozókurzuson crack-kokain és fűtű használat lesz a tananyag.

 

A fűtűről részletesebben itt:

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://langolonickiminaj.blog.hu/api/trackback/id/tr8014969002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása